HTML

Saját versek a'la Morzsy

Saját verseim, írásaim közzétételét szolgáló oldal.

Friss topikok

  • Janett (törölt): Ez nagyon szép! ;) Janett (2009.02.20. 16:26) Nehéz
  • éNé: szia :) szép vers :) és a többi is tetszik :) ügyi vagy :) csak így tovább :) némely kissé depis, ... (2008.11.27. 21:31) Tetre készen

Linkblog

2010.08.30. 22:26 morzsy

Elmegyek!

 Tegnap még minden jó volt,

Szép volt az élet.
Most haza felé azon gondolkodom,
Hogy lehetne újra ilyen.
 
Anyu és apu szerették egymást,
De történt egy apró szóváltás.
Ami megváltoztatta az életünk,
Talán nem is leszünk többé együt.
 
Egyedül vagyok, érzem,
A szüleim nem szerettek mégsem.
Átgondoltam a dolgot: Megyek!
Előtte megírom neketek eme levelet.
 
"Apu és Anyu! Szeretlek Titeket!
Nem maradhatok tétlen, elkell mennem.
Ne keressetek! Nem találtok úgysem,
A nagyinál meg végképp nem.
 
Barátnőmnél sem leszek, elfelejtem,
Ez egy súlyos áldozat mit hoztam értetek.
Iskolába sem  megyek, a többiek nem szeretnek,
Engem senki nem szeret, végleg elmegyek!"
 
Letettem a levelet az asztalra,
Visszanéztem még egy pillanatra.
Rosszul esett, megfogtam a mackómat,
Elindultam hát, szomorú utamra.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://morzsy.blog.hu/api/trackback/id/tr632260193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása